Tuesday, January 24, 2006

Shining Snow White Here...

Şuanda sadece hava mıdır soğuk olan yoksa benim gibi başkaları da aslında içinde bulunduğumuz hayatın ne kadar soğuk olduğunu fark edebiliyor mu?

Hep içinde bir parça huzur ve sakinlik olan yerlerde bulunmanın hayalini kuruyorum ama galiba öyle bir yer ancak uzak diyarların arkasında saklı.

"Yarın" kelimesini korkmadan söyleyecek durumda olmadım hiçbir zaman ama asla "Yarın yoktur" diyip sadece günü kurtarmaya da bakmadım...

Peki ben neyim aslında, ne kadarım?

Hayır, aklımı alıp uzaklara (İskandinavya taraflarına) götüren yağan kar değil. Hatta kar yağınca insanlar neden böyle mutlu olurlar, bütün dertlerini unuturlar onu da bir türlü kavrayamadım. Kar denilen şey bana hep bütün karanlıkların, kötülüklerin üstünü geçici parıldayan beyazlığıyla kaplıyor gibi gelmiştir.

Hayattan ne beklediğimi bilemiyorum, hayat da benden ne istiyor ki böyle sürüklenip gidiyorum, onu da bilmiyorum...

Gidebileceğimiz yere kadar gideceğiz. Geride güzel anılar bırakabildiğim, beni sevenlere "Ya şu Serhatla şunu yaşamıştık zamanında" dedirtebileceğim ölçüde yaşamışımdır aslında..Belki komik gelecek ama yaşama sebeplerimin en kuvvetlilerinden biri de bu..

Uzaktan sıfır ego sahibi ve mütevazi görünmeye çalışan biri gibi mi duruyorum bilmiyorum ama şu ana kadar hep benden önce sevdiğim insanlar geldi ve ben bundan rahatsızlık duymadım..

Rising ages increase elusive cures.A mortal life sacrificed, greed's taken over.Ride to take and the craving's buried deeper.Reaching out grasping arms that are waiting for you...

4 comments:

Bif said...

benim de aklıma kar yağınca çocuk çığlıkları fln geliyo ne alakysa:) gülüp kartpou oyniyan insanlar. mesela bi fantazi yapalım hemen, böyle soğuk karlı bi yerdeyiz heryeri cam olan bi ev, dışarısı uçsuz bucaksız bem beyaz bi orman, içerde şömine yanıyo, sıcak şarap içiliyo,sohbet ediliyo:)of off sadece filmlerde mi olmak zorunda böyle şeyler yaaa..

Serhat said...

:D hayal dünyaları her zaman tehlikeli değildir(bakma ben abartıyorum biraz olayı)seninkisi çok iyi bir fantazi benje,mesela norveçde doğmuş olsaydık mutlaka gerçekleştirebilirdik bunu..ama eminim norveçteki insanlar da günışığını görmek için dua ediyolardır şu an:)yani galiba halimizden memnnun kalsak iyi olcak(en azından sınavlar ertelendi hehe)
bu arada sıcak şarap yerine kardinal(kavunlu vodka)tercih ediyorum(favpri içkimdir de kendileri)

Bif said...

oleyy oleyyy sen karamsarken ben iyimserdim şimdi sen bi alternatif yarattın heheh, başardım sonunda:p

Serhat said...

:)
paki ya dördüncü alternatif hakkında bilgin var mı?
hem karamsar hem de iyimserliğin uçlarında dolaşabiliyorum bu günlerde,sağım solum belli olmuyor aman dikkat:D
hey dostum,başardın ama küçük bir zaferdi bu heh heh