Thursday, December 21, 2006

Bana Bunlarla Gelmeyin

Düşünün Kadıköy Akmar Pasajı'nda ağırlıklı olarak rock-metal müzik ürünleri satan bir dükkanda çalışıyorsunuz.CD, plak, kaset, dergi ve konser DVD'lerinin yanı sıra tişört, ve film DVD'leri de satıyorsunuz.İçeriye giren insanların ne tür şeyler sormalarını beklersiniz?En azından aşağıda yazacaklarımı sormalarını beklemezsiniz değil mi?


"Korsan bayrağı var mı?"

"Marduk diye bir adamın posterini veren bir dergi varmış.Var mı sizde?"

"Ege Çubukçu'nun 2 liraya 3 liraya CD'si yok mu?"

"Burada tesbih bulabilirmiyim?"

(Film Dvd'lerine bakarak)"Bu filmleri insanlar mı getiriyor?"

"Jako Pastorious t-shirtü var mı?"

"Burada palyaço kiralanan bir yer var mı?"

"Buralarda DJ'lik kursu veren bir yer var mı acaba?"

"Sauna var mı buralarda?"

"Pozitif düşünce kaseti var mı?"

"Sizde gözlük ve bone var mı?..Deniz ürünleri yani"

"Amerikan bayraklı boxer külot var mı?"

2 comments:

Bowiesm said...

soru değil ama geçen yaşadım dükkanda;

Uzun saçlı sakallı yanında fıstık gibi sevgilisi olan elele tutuşarak gelen bir metalci oğlan;
Kopya Sidi var mı acaba?
Ben: I-ıh yok!
O: eee nerde bulabilirim acaba?
Ben: Eskiden buralarda satarlardı artık yok
O: Peki teşkürler
Ben gittikten sonra arkasından: Kodumun herifi! Metalci imajını yapıp saç uzatıp siyah giyinip küpe takıp karıları götürmeyi, gezdirmeyi biliyosun sora bi döner parası verip çekme sidi almaya çalışıyosun kalıbından utan eşşolueşşek vs..vs..
Evet... İnsanların arkasından konuşurum çok pis. Nefret edin benden :P

Serhat said...

kopya sidisini alıp da kendini o grubun fanı sanan herifler gerizekalıdır...