Friday, December 22, 2017

Kiss Yani "Öp"



Gerçekten sapıkmış bu herifler..

9 comments:

drifter said...

nasıl kin kusmuş :)
konser iyi gelmiş belli; freni boşalmış resmen!
çok güldüm.

Serhat said...

Ahaha aynen dediğin gibi..Bu arada her 10 Amerikalıdan 6'sı istatiğine nereden ulaşmış acaba :)

drifter said...

orayı bildigin karistirmis W.A.S.P’la...
wasp’in acilimi WE ARE SEXUAL PERVERTS ya... Onu diyor :)))
ya da 10 amerikalidan 6si KISS i WASP la karistiriyor mu demek istiyor?? nerden baksan dumur!
istatistik tam komedi tabi.

Serhat said...

Bak bu açıdan düşünmemiştim hiç..İki grubun ismi de 4 harfli ve isimleri büyük harfle yazılıyor..Ayrıca Amerikalılar ve şeytanlı müzik yapıyorlar :)

Ben de yıllarca Whisky In The Jar'ın Metallica parçası olduğunu sanmıştım..Olabiliyor bu tür yanılsamalar :P

Bu arada uzun bir aradan sonra "selam" tekrar..Naber, neler yapıyorsun? (Sanırım ilk defa bir blog yazısı yorumunun altında hatır soruyorum =) )

drifter said...

Aaa onu ben hep yapıyorum dert etme...
"Epeydir yorum yazmıyordun naber neler yapıyorsun" diye... :D

İyilik işte noolsun yılbaşı şeysi ...
İyi yıllar dileyeyim bu vesileyle :) umarım bizi daha güzel bir yıl bekliyordur...

drifter said...

Olmuyosa piyango çıksın bari.

Serhat said...

Haklısın, yorumsuz bıraktım seni bir süredir, konu hakkında yorum yapmamayı tercih ediyorum :P (İğrenç kelime espirilerini severim de hehe)
Sana da bol müzikli, sanatlı ve gezmeli güzel bir yıl dilerim :)
Bu arada başka kullandığın sosyal medya hesabı var mı, belki daha kolay iletişim kurabiliriz varsa :D

drifter said...

sosyal medyaya hiç yetişemiyorum öyle bir zamanım yok. Twitteri sevmiyorum instagrama hiç bulaşmadım Facebookum var ama hemen hemen hiç kullanmıyorum arada bakıyorum: sadece hiç gorusmedigim es dost akraba dogumgunumu kutlamis: ustelik gercek dogumgunumde bile degil: cunku sacma sapan bir tarih koymuştum kaydolurken :)))) yine en çok ugradigim yer blogger. :)

Serhat said...

Ahaha anladım, blogdan takip etmeye devam edeyim seni o halde :) Yine de istersen Facebook'da "Serhat Kongur" olarak varım, ekleyebilirsin :)