Wednesday, January 17, 2007

In Motion

Bir gelişme var sanki.Son birkaç yazımda karamsar cümleler yazmamışım.Aynı şekilde devam edeceğim bu gece de..Saatler geceyarısını geçiyor ve Anneke van Giersbergen'in sesi huzur veriyor.The Gathering'in tarzının ne olduğuna hala karar veremedim ama müzikleri insanın ruhunu okşuyor..Öte yandan gün içinde iş yerinde görevimi yapmış olmamın yarattığı rahatlama duygusu var içimde.Bir de ardarda devirmiş olduğum biralar negatif düşünme ihtimalimi ortadan kaldırıyor...(Aslında tek başıma içmek genelde depresif hissettirir beni ama bu sefer öyle olmadı)..Bu esnada insanlar birşeylerle meşgul oluyorlar.Alper ve Cem son sınavlarıyla cebelleşiyorlar mesela, kardeşim askerde günleri sayıyor, Evrin İsviçre'de latin kökenli kız arkadaşıyla medeniyetler çatışması yaşıyor, MSN'de online olmasını istediğim birçok kişi çevrimdışı görünüyor ve "Nerelerde bu insanlar acaba neler yapıyorlar?" diye düşünmeme neden oluyorlar..MSN ısrarla mesajları iletmediği için dış dünyayla ilişkiler kopma noktasına geliyor..Yarın Cem malum sınavı yüzünden şehir dışına gideceği için iş yerinde yanlız olacağımı hatırlıyorum..."Yaş 25 olmuş, acaba şu güne kadar almam gerektiği halde alamadığım kaç bin tane sorumluluk vardır?Neleri öğrenmem gerektiği halde hala öğrenmemişim şu hayatta?" düşünceleri bir an aklıma geliyor ve içimde durup dururken gereksiz bir huzursuzluk oluşuyor..Sonra bu kötü hissi günlük hayatın içinde karşılaşmış olduğum komik, eğlenceli olaylar ve arkadaşlarımın sıcaklığıyla savuşturuyorum..Hayır, karamsar satırlar dökülmeyecek benden kararlıyım.Sokaktaki insanlar muhtemelen hala pis pis bakıyorlar, hala anlayışsız ve hoşgörüsüz herkes ama huzurluyum..

Sevilen kişiler bir kez daha akla geliyor ve herşeydeki olumsuzluğu gören gözler aracılığıyla günde üçyüz kere analiz yapmaktan yorulan beyin bir parça rahatlıyor.Daha fazla rahatlaması için yatağın yolunu tutmam gerekiyor..

4 comments:

Phaedra said...

ne kadar güzel bir yazı. gerçekten, hissettiğin tüm bu iyi hislerin, en kısa zamanda sana çok güzel şeyler getirmesini diliyorum ve inanıyorum da, getirecekler! :)

Bowiesm said...

Yeme bizi Serhat. Saman altından depresif olma :P
Resmen çaktırmadan karamsar yazmışın işte. Ben yemem ama! BEN KÜLYUTMAM!!!
Bu arada...
başlatma enfeksyonuna hastalıına hemen iyileş de çıkak modada ikişer üçer bira atak. Hazır kış geldi, bizden başka kimse gitmiyo oraya bu aylarda zaten. :P

Serhat said...

Kendimi öveyim mi şimdi=) (aynı yazıyı bir kişi olumlu bir kişi olumsuz olarak algılıyo demekki bir derin boyut var yazıda:P Yoksa iyi anlatamadım mı düşündüklerimi..)
Neyse yorumlar için sağolun arkadaşlar her zaman beklerim eleştiri,övgü,sövgü ve kısır döngülerinizi hehhe
Bu arada kışı hala göremedik,bir gelsin kesin gidicez(Modada 2 kişilik deniz manzaralı bir bankımız var bizim üstelik damsız girebiliyoruz)

Phaedra said...

ben öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki benim anlatmak istediğim iyi hislerin diye yorumladığım senin o anda kendini bir şekilde rahat hissedip bunu yazına yansıtmandı ve sadece iyi bir dilekte bulundum neyse :)