Wednesday, May 26, 2010

Yearn For Change




Bir sessizlik, bir belirsiz çöküş yaklaşıyor…
“Zaman bütün dertleri iyileştirebilir”, bütün öğrenmiş olduğum bu mu?
Ölümün yalnız kefeni gelene kadar zevk her şeyi ayartır, baştan çıkartır.
Fakat biliyorum ki bu her zaman sürecek…

Bir değişiklik için dua ediyorum
Yaşamlarımız ileriye doğru ilerliyor, özümüz ise daha kuvvetli

Hayatın hatıraları çok ilerilere sürükleniyor…
“Nerede arzu varsa orada bir yol vardır”, bundan şüphe duyuyorum
Fakat biliyorum ki bu her zaman sürecek…

Hayat, çabalayıp yarattığımız bütün acılardan ibaret…

2 comments:

Atilla Çelik said...

Paradise Lost'un muazzam liriklerine ne denebilir ki? Yıllardır bıkmaksızın dinlediğim güzide gruplardan biri. Söylemleri ile beni yerime mıhlayan ender bir güzellik. Çok ama çok seviyorum bu kerataları. İnanılmaz özel ve güzeller..

Serhat said...

Paradise Lost' un lirikleri İngiliz sanatını ve şiirselliğini taşıyor bence..(Her ne kadar bazen Türkçeye çevirmeye çalıştığında karmaşıklığından dolayı pek birşey anlamak mümkün olmasa da) Benim için de Icon ve Host(Host dahil) arası dönemi vazgeçilmez olan bir gruptur.Hala arada bir durup dururken dinleme ihtiyacı hissederim o albümlerini..Evet kesinlikle özeller,hatta İngiltere'den çıkan birçok grup gibi kendilerine özgü bir soğuk (ama bağımlılık yaratıcı),melankolik duruşları var desek yanlış olmaz sanırım:)